niedziela, 16 grudnia 2012

Nowy Hack ! ! !

WItajcie !
Na zyczenie paru graczy , postanowilismy zrobic nowy hack.

Hack polega na tym.

Jesli masz level od 4 do 25 , to zrob ponizsze rzeczy :

* Zaloguj sie na konto MSP
* Wejdz do czatroom " Kino"
* Wpisz ten kod na czacie : " ghp839574df "  
* Wyloguj sie i ponownie sie zaloguj
* Zmien swoj email na:  MSPkod@hotmail.com
* Ponownie sie wyloguj i zaloguj

I na koncie powinno znajdowac sie 100 tysiecy SC i VIP DIAMOND. 
Jesli nic nie otrzymales , pisz do nas na : MSPkod@hotmail.com

Powodzenia , caly zespol moviestarplanethack930.

35 komentarzy:

  1. heh to dziala :D myslalam ze kitujecie ale sprawdzilam na moim starym koncie 4 level i naprawde wielkie dzieki za to :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD XD XD NIECIERPIE WAS HACKERZY

      Usuń
    2. bella d jak to zrobiłaś ?!?!? ja nie mogę mi nie działa! D:

      Usuń
    3. Nie działa,Bella D. JAK TO ZROBIŁAŚ?

      Usuń
    4. nic tu nie działa

      Usuń
    5. Działa :3 Zapraszam do mnie.

      Usuń
    6. Najlepszy HACK do MovieStarPlanet na Vipa i nie tylko jest tutaj:

      http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

      Usuń
  2. Ile minut trzeba czekać za pieniędzymi P.S jestem OMG999

    OdpowiedzUsuń
  3. Zadnych wirusów nie ma.? A mam też pytanie, czy zrobicie coś z 3 levela?

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobiłam wszystko mogę się zalogować ale niema Vip i sc jest tak jak dawniej

    OdpowiedzUsuń
  5. A możecie zrobić cuś dla 3lvl ? ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. ej może łaskawie dacie mi to sc diamons prosze

    OdpowiedzUsuń
  7. weście mi dajcie to S.C. i diamonds ;cc

    OdpowiedzUsuń
  8. Pfff... Zmieniam e mail na twój, zmieniasz hs i po koncie -.- wiecie co? wolę nie ryzykować, więc zróbcie sb inne konto i zobaczcie. I po za... trudno uwierzyć, że to działa jak jest ze 1000 komentarzy typu ''i gdzie moje sc/diamonds''.\

    OdpowiedzUsuń
  9. To do kitu jacie nic się nie stało głupie to

    OdpowiedzUsuń
  10. nic nie działa :-(

    OdpowiedzUsuń
  11. nie dziala, oszustwo

    OdpowiedzUsuń
  12. nie działa, zaden kod, ani hack mi nigdy nie działał zawsze to samo

    OdpowiedzUsuń
  13. mam lvl 10 i nic nie działa nigdyy mi nic nie działało nie fer pomocyyyyyyyyyyyyyyyy

    OdpowiedzUsuń
  14. KURW*Y OSZUSCI I KONTO Z 21 LEVELEM POSZŁO SIE JEBAĆ!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. I co ? nie działa mi ! ;c

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie działa!!! Prawie nikomu nie działa! Oszustwo!

    OdpowiedzUsuń
  18. N*I*E* D*Z*I*A*Ł*A*

    OdpowiedzUsuń
  19. JA ZROBIE VIPA NA TYDZIN
    BO MI TATA ŚCIONGNOL HACKA

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi działa i mam 10.000 sc i diamond. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepszy HACK do MovieStarPlanet na Vipa i nie tylko jest tutaj:

    http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń