KOD NA VIP-MIESIAC

Mamy dla was nowy dzialajacy kod na VIP-Miesiac.

1)Zaloguj sie na swoje konto na moviestarplanet
2)Zmien swoj adres email na: msp.kody930@interia.pl
3)Sprawdz swoja poczte czy nie wyslalismy ci kodu aktywacyjnego, jesli nie bedziesz musial/musiala troche poczekac az ci go wyslemy a do tej pory nie zmieniaj adresu email na zaden inny.
4)kiedy juz ci wyslalismy link aktywacyjny , wpisz go na czacie w pokoju 'skate park'
5) po 10 minutach , ciesz sie swoim vipem na miesiac.

ALE PAMIETAJ!

mozna go uzyc tylko raz na jednym koncie i musisz miec +5 level.

86 komentarzy:

  1. Poniewaz, od 0-4 levela , moderatorzy moga wykryc ze konto bylo doladowywane hackiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. a ja niedstałem żadnego kodu (linku)

      Usuń
    2. a każdy dostaje ten sam link??? ja tak to prosze podajcie

      Usuń
    3. czekam na doładowanie. mam 9 lvl. wysłałam e-maila

      Usuń
  3. Szkoda że te hacki nie działają od 4 lvl :/

    OdpowiedzUsuń
  4. postaramy sie zrobic jakies hacki od 4 level.
    ale nic nie jest pewne wiec nie rob sobie nadziei.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wy napewno nie uszukujecie? ;c

      Usuń
    2. a czy kazdy dostje ten sam kodd??????

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. dostałeś/dostałas i co nie ukradli ci konta? chce spróbowac ale sie boje

      Usuń
  6. one dzialaja xddd

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam 12lvl więc się mieszczę... Ale czy to nie kradziesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuje za vip :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to działa?:o
    mam 8 lvl i troche sie boje że mi konto ukradną :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Noo... to sprawdzę czy działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ile trzeba czekać na ten link, który trzeba wpisać w chatroomie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się boje o konto, ale przecież jak zmienie email na wasz to mi chyba nie wyskoczy link na moim emailu -.-

    OdpowiedzUsuń
  13. hmm ja sie zastanawiam bo szkoda mi konta z 11 lvl ale jeszcze zobacze

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam na kod aktywacyjny do vipa .

    OdpowiedzUsuń
  15. boje sie o konto wysłałam już, : p

    OdpowiedzUsuń
  16. nie róbcie tego ! oni hakuja konta ! moje mi ukradli !

    OdpowiedzUsuń
  17. czekam na kod aktywacyjny

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja czzekam juz 6 miesięcy :(

    OdpowiedzUsuń
  19. MI CIPY UKRADŁY!!

    OdpowiedzUsuń
  20. jaki jest kod bo nie dzala

    OdpowiedzUsuń
  21. kurwa nie dzała

    OdpowiedzUsuń
  22. Ukradną to konto,e-mail każą zmienić,by mieć dostęp do waszego hasła,a lvl 5+poieważ zwyle ma fajne ciuchy

    OdpowiedzUsuń
  23. A lie trzeba czekać? a czy vipe dotane tez kase?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ukradną Ci konto, jeżeli już to zrobili to wejdź na innym koncie w ten pytajnik z prawej strony/użytkownik/zresetuj email. i tam piszesz nick swojego konta, które
    Ci ukradli i adres email na którym było to konto. :)Paa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś super! Dziękuje Ci.Jak się nazywasz? Jestem Ci wdzięczna!

      Usuń
  25. jezu dlaczego mi ukadliście co ja wam zrobiłam złodzieje jak tak można bezkarnie krasć konta co za idioci

    OdpowiedzUsuń
  26. ja am 11 i wole nie ryzyować

    OdpowiedzUsuń
  27. A na onet też działa?

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwaga, to zespół moviestarplanet nie nabierajcie się na te hacki bo one nie działają kilka mies. temu napisaliśmy o tym na forum to nie prawda , a dlaczego od 5 lvl'a bo jest wysoki część moviestar trudzi się nad 3 lvl . Tak to NIE PRAWDA a my i tak wykrylibyśmy że konto było doładowywane hackiem nawet od lvl 0-4 Pozdrowienia zespół MSP

    OdpowiedzUsuń
  29. ja pierdole wy kurwy ukradliście mi konto :( !?! nie rubcie tego oni kłamiom !!! mi ukradli wam pewnie też ukradną ! :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Trochę się boje o konto z 8 lvl :( !

    OdpowiedzUsuń
  31. NO WEZCIE NIE NABIERAJCIE SIĘ NA TAKĄ ŻEDNADĘ ;-; MIEJCIE LUDZIE TROCHE MÓZGU PROSZE ;-; ZMIENISZ EMAIL - UKRADNĄ CI KONTO - TAK BARDZO PROSTE ;-;

    OdpowiedzUsuń
  32. chciałabym to sprawdzic ale sie boje mam konto z 12 lev...

    OdpowiedzUsuń
  33. Chcesz sprawdzić czy to działa ale się boisz o konto to zrób to z levelem zero albo jeden i zobaczysz czy to działa jak działa to i na pierwszym poziomie będzie działało.Ja tak robię :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Czekam na ten kod

    OdpowiedzUsuń
  35. To dziwki i chuje!!!! TE PIZDY MI UKRADŁY KONTO Z 3 LVL NA INNYM HAKU!!! NAZYWAŁAM SIE NIEWYSPANA 4 UWAGA TO DZIWKI I PEDAŁY I CIPY JEBNIETE!!!!!!!!!! ONE KRADNĄ!!!! IDIOCI!!!!!!! NIE NABIERAJCIE SIE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. to oszustwo nie dostałam żadnego kodu a ja chcę VIPA!

    OdpowiedzUsuń
  37. zal to nie dziala lol

    OdpowiedzUsuń
  38. weście kłamcy

    OdpowiedzUsuń
  39. przechytrzyłam was zrobiłam tak że na moje stare konto tak zrobiłam i dobrze bo bym 16 level straciła kłamcy nie wierzcie ludziom którzy mówią że to działa bo oni z tymi hackerami wspułpracują żeby więcej ludzi się nabierało i nawet niektórzy z 20 levelem wierzą a to kit

    OdpowiedzUsuń
  40. czy to na serio działa -.- ? myśle że ukradniesz konto -.- ale spróbuje z 6 lvl a jest nowe msp -.- ale ne obiecuje że spoóbuje

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakby co ja jestem by ALAKINGA wiem że wy mnie nie lubicie na msp a jeśli chodzi o hack to ja wogule nie skorzystałam a jeszcze jedno takiego programu nie ma dawno było a teraz nie-e:(

    OdpowiedzUsuń
  42. kiedy dostane kod??

    OdpowiedzUsuń
  43. czekam na kod aktywacyjny i oby to nie była ściema bo mam 10 lvl a za niedługo 11

    OdpowiedzUsuń
  44. a po jakim czasie dostanę kod aktywacyjny?!

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie róbcie tego ! ! ! Oni chcą powyżej 5 lvl, żeby ukraść Wam konto !! Jak zmienisz email - możesz zmienić hasło, oni zmienią i ich konto :((

    OdpowiedzUsuń
  46. mam 14 lvl i sie troche boje ;

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. no ile można czekać na ten link ?
    wczoraj zrobiłam wszystko co było tam napisane i co nawet dzisiaj nic mi nie wysłali żadnego linku

    OdpowiedzUsuń
  49. No no.Niema możliwości darmowego VIPA . Można go tylko kupić lub wygrać w konkursie. Wiesz dziwne że jest tyle emaili na darmowego vipa bardzo dziwne. Ludzie nie zmieniajcie emaila bo ona wam konta ukradnie. Pozdrowionka♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie wysłaliście mi Linku ! proszę wyślijcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to prawda? Proszę :( My się boimy :(

      Usuń
  51. A ile trzeba czekać na ten kod???
    I mam maleńką prośbę...PROSZĘ nie ukradnijcie mi kąta tak jak to robią inni! Kiedyś zaufałam takiej jednej osobie! Ukradła mi konto i najładniejsze ciuchy! Czułam się wtedy STRASZNIE!!!
    Teraz zaufałam Wam mam nadzję, że mnie nie zawiedziecie!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  52. czekam na kod

    OdpowiedzUsuń
  53. ja mam takie konto z 9 lvl ale nie uzywam go
    sprawdze ten sposob na tym koncie :33
    jak sie uda to wyproboje ten sposob na moim koncie z 12 lvl ^^
    powiadomie was jezeli mi sie uda ;**** ^^

    OdpowiedzUsuń
  54. Mi się podoba działa bez żadnego ale. ☺

    OdpowiedzUsuń
  55. Na msp jestem lolinkassi i próbowałam i co?! konto usuniente ale na szczęście z innegi konta to robiłam :D

    Pozdrawiam Lolinkassi

    OdpowiedzUsuń
  56. Lolinkassi? Ty podróbo ! Nie jesteś żadna lolinkassi!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie Działa Mi Oszukują :( :( 4 Razy Próbowałem:(PS. WKURZONY JESTEM!!

    OdpowiedzUsuń
  58. Kurde czeka się z 3 godz!!! Nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  59. AAA Ukradli mi konto z 12 lvl!

    OdpowiedzUsuń
  60. No i wpisalam i d u p a!!! Nie polecam czekam już 30 minut!

    OdpowiedzUsuń
  61. nie moge wpisac chasla jest dokladnie takie same a nie dziala

    OdpowiedzUsuń
  62. Jak to zrobić ? jak wpisać ? xD pomocy !!

    OdpowiedzUsuń
  63. Wyślijcie mi ten link proszę ;(( !

    OdpowiedzUsuń
  64. to kłamcy i oszuści nie istnieje darmowy vip chyba że w konkursie nie róbcie tego! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. to nie dzziała!!!!!!11111111

    OdpowiedzUsuń