poniedziałek, 24 grudnia 2012

Nowy hack na VIP - miesiac.

Witajcie nasi ulubiency!

Zrobilismy specjalnie dla was nowy hack na VIP- miesiac.
Z powodu ze juz 2176 graczy moviestarplanet korzysta z naszych hackow i je polecaja innym gracza.

No to tak , musicie to zrobic jesli chcecie VIP na miesiac:

1) Zaloguj sie na moviestarplanet.
2) Wejdz w chatroom kawiarnia.
3) Wpisz ten kod : 937hks7g36.
4) Wyloguj sie i zaloguj. 
5) Zmien adres email na : mspkod@hotmail.com 
6) Wyloguj sie i zaloguj.

Na twoim koncie powinien byc VIP na miesiac.

Tylko pamietaj! musisz posiadac +5 level.    

 

28 komentarzy:

  1. Działa!! Mi dało

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem ale mysle ze sie da -.- zrobie to starym Kontem co ma 11 lvl. a na prawdziwym mam 17 lvl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak i gdzie się wpisuje kody ? /AA

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobie ale jak mnie oszukacie to zgłaszam ten blog :) mam konto bez ubran i brzydkie..zrobie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie .. do twórcy bloga . ;o Jak ty wymyślasz hacki na msp sporo nie można Cie na nim wyszukać . :OO ?

    OdpowiedzUsuń
  6. a ile trzeba czekać?

    OdpowiedzUsuń
  7. mam mało ubrań zobacze

    OdpowiedzUsuń
  8. zrobiłam i gówno!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziala mi! zrobilam wszystko jak w instrukcji i nie dziala

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha ! Ukradliście mi moje fałszywe konto ! HAHAHAHAH . Pozdro
    Tak jak myślałem/łam
    NIE WIERZCIE IM ! UKRADNĄ WAM KONTO!
    Zgłaszam blog !

    OdpowiedzUsuń
  11. Okradli mnie żal nie róbcie tego! żgłaszam blog!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie działa! wchodziłam już 5 razy i nie działa! Neelsa

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile mam czekać na razie nie mam vip!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile mam czekać na razie nie mam vip!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam bloga :P Wszystkie kody w których jest ,,Zmien e-mail, zmień hasło " są nieprawdziwe :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Beznadzieja. Ty w to głupki wierzycie? To wcale nie działa xd Żal mi was

    OdpowiedzUsuń
  17. nie działa chuju

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi nie działa! piszę : proszę podać aktualny adres email.

    OdpowiedzUsuń
  19. nie działa! :(

    OdpowiedzUsuń
  20. https://msp2019viphack.blogspot.com/2019/06/vip-hack-moviestar-planet.html polecam ta stronke

    OdpowiedzUsuń