piątek, 1 lutego 2013

Darmowe Animacje!

Wszystkie animacje za darmo!

Witaj , myslales/las juz aby miec wszystkie animacje za darmo ?

Jest na to kod:

  • Wejdz na moviestarplanet.pl
  • Zaloguj sie na swoje konto 
  • W chatroom Skate Park wpisz na chat " 859366458animacjeALL "
  • Wyloguj sie i ponownie sie zaloguj
  • Zmien swoj adres email na : moviestarplanethack930@windowslive.com
  • Wyloguj sie i zaloguj ponownie za 15-20 minut
  • Jesli na koncie nie bedzie wszystkich animacji skontaktuj sie z nami.
Pamietaj!

Musisz posiadac + 8 level .

Powodzenia , cala zaloga msphack930.

41 komentarzy:

  1. Czy liczą też się unikatowe animki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gównie dziecko niemalże co innego do roboty dzwonie na policje!! B

      Usuń
    2. Anonimowy, pogieło? o.e

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. eeeeeee anonimowy o.e

      Usuń
    5. nie próbowałam ale na pewno nie działa kradniesz konta

      Usuń
    6. Najlepszy HACK do MovieStarPlanet na Vipa i nie tylko jest tutaj:

      http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

      Usuń
  2. Ogar no serio zmienianie maila? Ciekawe kto sie nabiera. Do Was tez mam kilka slow ale to juz moze na poczte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są chyba kroki: 1. wejdź na msp 2. zaloguj sie na swoje konto. w skate chatroom napisz same "#" wyloguj się i ponownie zaloguj. zmień na swój adress email na moviestarplanethack930@windowslive.com. pożegnaj się ze swoim kontem. gdy będziesz próbował się zalogować, zobacz, magia, konto samo sb zmieniło hasło! XD

      Usuń
  3. Ta jasne już ci wierze boshe DZIECKO jak się zmieni E-mail to ciebie pogieło.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie da się tego na shate parku

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli kłamiecie to porzałujecie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kod działa próbowałam na moim koncie z 11 lvl udało sie mam wszystkie Animki i to za damo !!! polecam ten blog i jej kody .

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dziala dzwonie na policje za oszustwo !

    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu tylko anonimowym działa? Bo to po prostu jedna osoba. -.-* A

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Konta tylko chcesz zabrać. A konto musi mieć +8 lvl żeby móc sobie przesyłać prezenty? -,- Haha! Żalosne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. boże to te fejki!!! ona kradnie ona najpierw czycha na wasze emaile i klika potwierdz email a email jest z loginem wiec wpisuje swoj email w zapomnialam hasla i wpisuje login i email i wy mozecie sie pozegnac z kontem!

    OdpowiedzUsuń
  14. To działa! mam konto z 24 lvl i mam wszystkie animki za darmo!

    (Tak na serio nie działa xdd i nie próbowałem bo to oszustwo i za to trzeba isć na policje)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedyny HACK który mi działał jest tutaj: http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/ POLECAM :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zglaszam na policje oszustwo i kradziez ! nie zartuje !!! tto naruszenie prawa!

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wiem czy probować

    OdpowiedzUsuń
  19. co za gowno nie robcie tego to wam zabierze konta xd i to wam zmieni hasla xd co za dziecki xd

    OdpowiedzUsuń
  20. Jezu ona chce mieć wasze konta wiecie najlepiej napiszcie jej swoją nazwe i ona wam wejdzie (aplaus, aplaus ludzie)

    OdpowiedzUsuń
  21. to mi ROZPIERDOLIŁO PSYCHIKE DZWONIE NA POLICJE XD

    OdpowiedzUsuń
  22. mi nic nie dało :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ludzie niebocie naiwni ona wam w ten sposub kota ukradnie to logiczne jak epjlj jest jej niebaćie naiwni

    OdpowiedzUsuń
  24. Kradnie konta XD

    OdpowiedzUsuń
  25. Najlepszy HACK do MovieStarPlanet na Vipa i nie tylko jest tutaj:

    http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
  26. polecam działa mam wszystkie animki skontaktowałam się z nimi, podałam nick i mam!

    OdpowiedzUsuń