poniedziałek, 29 lipca 2013

Nowy hack 2013 - starcoins

Witajcie drogie moviestars ..

Przepraszamy ze juz dawno nie dodawalismy nowych hackow ale oto jest nowy 2013-roku hack na starcoins.:)

Liczba starcoins : 20.000sc

Oto co trzeba zrobic :

1. Zaloguj sie na moviestarplanet.pl
2. Idz do czatroom plaza i wpisz ten kod " starcoinsloading7466239 "
3. Kiedy juz wpisalas/les ten kod , wyloguj sie i ponownie zaloguj za 2 minuty 
4. Kiedy juz sie zalogowales/las , wyslij nam na nasz email : moviestarplanethack930@windowslive.com 
swoja nazwe uzytkownika , haslo do konta a takze email i haslo do niego.
5. Odczekaj az odpiszemy ci na email ze zaczynamy doladowywac twoje konto.
6. Kiedy odpiszemy ze zaczynamy doladowywac konto musisz poczekac 10-15 minut

Uwaga !

Czekaj cierpliwie .. 
Jesli zalogujesz sie wczesniej niz 10 minut po odpisaniu na email twoje konto moze automatycznie zostac tak zwanie odladowane ze starcoins czyli nie dostaniesz zadnych starcoins.

Musisz takze posiadac +10 level !

Dziekujemy , cala zaloga moviestarplanethack930.

moviestarplanethack930@windowslive.com


www.moviestarplanet.pl

45 komentarzy:

  1. dziekuje wam :* zawsze mozna na was liczyc hihihi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebtzrzcie z niej przykładu ona oszukuje!'!!!!!

      Usuń
    2. Oszustki!!!!!!!!! Ja się nie dam nabrać!!!! A Ci co piszą ,,Działa'' To są współpracownicy! Nie polecam bo mogą wam konto ukraść!!!!!!!!!

      Usuń
    3. VIP na MovieStarPlanet DLA KAŻDEGO - TUTAJ JEST (KLIKNIJ) P O L E C A M :3

      Usuń
  2. dziaaaaaaalaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wkoncu dodaliscie kolejny hack juz nie moglem sie doczekac myslalem ze juz nie dodacie :/ ale jest gitara wszystko ladnie dziala ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Wszystkim ładnie działa tylko nie mi. I nie chodzi o to, że nic mi nie doładowało, tylko o to, że zawalili mi konto

    OdpowiedzUsuń
  5. Wątpię... Wydaje mi się że ukradniecie konto.. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. oh przepiękny hack podać nazwe użytkownika i hasło tesz e-meil a tu najwiękrze pytanie PO CO CI TO

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy następny hack nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe, że działa tylko anonimowym. :* Kradniecie konta i tyle. ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. A czemu poprostu nie napiszecie jak to robicie? Że jak doładowujecie konta?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasne, pytanie: PO CO CI TO WSZYSTKO, PO CO CI HASŁO DO KONTA NA MSP I E-MAILA ?
    Odpowiesz mi ?
    Prędzej bym ci podała kibel i kazała skoczyć z nim z 3 piętra budynku ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, oni mogą kraść konta i e-maile. Tak naprawdę to mogą wpisywać kody z gazetki o MSP i kart podarunkowych.

      Usuń
  11. Ciekawe, że działa tylko anonimowym. :* Kradniecie konta i tyle. ;d - POPIERAM.;3 Myśli, że ktoś jest głupi.. Znaczy może ona.c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ci co piszą ,,Działa'' To są współpracownicy!!!

      Usuń
  12. KLAMSTWO! ODDWAJCIE MI KONTO 12LVL ! JAK CHCIALEM SIE ZALOGOWAC TO UZ NIE MOGLEM, BO KONTA NIE BYLO. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAK BEDZIECIE TAK NABIERAC LUDZI TO ZOSTANIECIE UKARANI, BO TO PRZESTĘPSTWO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TO KRADZIEŻ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty te chciałeś hackować to też jest karalne!

      Usuń
  13. Oszusci. Nie mam konta, ale napisałam do moderatorów i powiedzieli oni, że to przestępstwo i podejmą w tym kroku działania, pozdro ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. przestępstwo i tyle nie piszą bo siedzą w więzieniu

    OdpowiedzUsuń
  15. HAHAHHAHAHAHHAHHA DZIECI JESTEM $ysiaa i niby ja korzystam z tych hacków? WYPRASZAM SOBIE! ŻĄDAM USUNIĘCIA MOJEGO NICKU PO PRAWEJ STRONIE NA PASKU. !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecież ty nie jesteś modem więc jak niby po za masz doładować sc? Blokować ją! Jej msp: Puszkowa xD Oszust -.-

    OdpowiedzUsuń
  17. No już patrzcie jak daje Wam swoje hasło na moje konto na MSP i na moją poczte. NIGDY NIE PODAM!!! Ja na swoim końcie mam 10 level i VIPa na miesiąc. WY JESTEŚCIE OSZUSTAMI!!!No chcecie hasło na konto na MSP i jeszcze na poczte. Noi jeszcze czego!? Krótka piłka ZAPOMNIJCIE O MOIM HAŚLE NA MSP I NA POCZTE!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Już Ci podaje moje hasło, login, e-mail i hasło na e-maila wiesz ?? JESTEŚ BAARDZO ŚMIESZNA !!! Wejdziesz se na konto zmienisz hasło i e-mail a następnie wejdziesz potwierdzić to na naszym e-mailu !! TAK WŁAŚNIE WIEM JAK TY TO ROBISZ OSZUSTKO !!! -,-

    OdpowiedzUsuń
  19. holera ja tutaj im podałam i mi zapierdolili knto Arli , terz mam z 12 lewlem nir biorem i zgłaszam bloga !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. I just got 1 Year VIP Free! Get it now at http://www.moviestarplanethack.org/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestes smieszna myslac ,ze ich ozukasz kto by sie nato nabral !? Niestety ja tak kiedys sie nabralam na koncie i wiecie co bylo dalej mialam tam 11 level. Nienabierajcie sie na takie cos!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. nieźle, prawie bym się nabrała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. no głupia! myślisz że podam ci login i hasło?! a ten ''anonymowy'' co mówi że działa to wasza sprawka nie mam 5 lat!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Taa jasne! Spotkałam się nie raz z takimi jak ty! Mam ci podawać hasło? Bo ci się nie chce zapracować na swoim koncie? :D nie udało ci się

    OdpowiedzUsuń
  25. To OUSZUSTWO jak można tak ludzi oszukiwać zgłaszam tego bloga i dzwonie na policje xD i do sądu z tym

    OdpowiedzUsuń
  26. Oszuści ukradli mi konto z 28 levelem zgłaszam bloga

    OdpowiedzUsuń
  27. Przestępstwo... Oczywiście :-) Ciekawe dlaczego ten hack działa tylko anonimowym!!!!!? Nie próbuję wy też nie róbcie tego ;-) na msp mam 14 lvl dwa lata włożyłam w moją ciężką pracę na tym koncie!x-O. ( tak właściwie grałam na moim koncie rok bo miałam rok przerwy) Nie wierzcie im! No chyba że macie gdzieś swoje konto to prosze posajcie im! Geniusze -,-"

    OdpowiedzUsuń
  28. ZA KOGO MNIE DO CHOLERY KURWA ZA PRZEPROSZENIEM UWAŻACIE!?OKRADACIE W TEN SPOSÓB INNYCH!BO SAMI NIE MOŻECIE ZAPRACOWAĆ!NA POLICJE Z TYM!!! TO KRADZIEŻ!
    PRAWDZIWE HACKI TEGO NIE WYMAGAJĄ! WYSTARCZY POBRAĆ ODPOWIEDNI, ALE NIE TAKI GDZIE SIĘ HASŁO PODAJĘ! NIE WIEM NA PRZYKŁAD Z CHOMIKUJ ALBO PROGRAMYHACKERSKIE.COM ALE NIE POLECAM TEGO BO WAS MODERATORZY MOGĄ PRZYŁAPAĆ I TE PROGRAMY ZNISZCZYŚ TAK JAK CHARLES PROXY, BLOKUJCIE JE I ZGLASZAJCIE TEGO BLOGA ! ONE KŁAMIĄ! A CI ANONIMOWI TO WSPÓŁPRACOWNICY!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurwa! Podać dane do konta oraz maila. Potem ukradniesz mail i konto. Ponad 10 lvl. Bo inne za male? O kurwa ale z was debile ze myślicie ze ktoś się nabierze jprdl

    OdpowiedzUsuń
  30. DLA WAS 10 LEVEL I KONTO A DLA NAS PŁACZ XD

    OdpowiedzUsuń
  31. GŁUPI NIKT NIE JEST! Konta chcecie ukraść hę? To ty mi podaj hasło do konta,to ci zrobię vipa na rok! KURDE!

    OdpowiedzUsuń
  32. chcesz darmowego vipa?? to proste zmień email na: msp.vip.reall@interia.pl
    po 5 minutach możesz cieszyć się vipem :**
    Nisetety jest tak że musi być większy lvl niż 6 :(( bo na mniejszych nie udaje sie to :((
    powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Osobiście uważam iż dziś naważniejsza w motoryzacji jest ekonomiczność danego pojazdu. Producenci prześcigają się w nowinkach technologicznych często zapominająć o redukcji spalania auta, a potem celowo fałszują wyniki spalania. Przykładem dość głośnym był w ostatnich latach Volkswagen. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. dlaczego większy nisz 10 lvl
    ja już wiem oni chcą mieć konta z powyżej 10 lvl ponieważ mamy zmienić e-mail aby oni się na to konto zalogowali jako że nie pamiętają hasła!

    OdpowiedzUsuń
  35. VIP na MovieStarPlanet DLA KAŻDEGO - TUTAJ JEST (KLIKNIJ) P O L E C A M :3

    OdpowiedzUsuń